Min resa med Isotretinoin/Roaccutan

Dag 18 med Isotretinoin / Roaccutan

Nu har uppdateringen varit ganska dålig de sista dagarna, men det är lite mycket plugg just nu och inte långt till nästa tenta.. Läget är i alla fall bra, jag trodde för någon dag sedan att det började lugna ner sig lite med uppblossningen och det kanske det gjort också men idag kändes det som att det såg lite värre ut igen, men allmänt så tycker jag att många små finnar har blivit bättre även om jag fått några nya stora. Jag tog några bilder för någon dag sen som jag tänkte lägga upp så fort jag får tid! Såhär är läget just nu i alla fall:
 
  • Jag är jättetrött om dagarna och saknar en massa energi, men jag vet inte om det beror på medicinen eller om det beror på kylan och mörkret, kan ju vara det också.
  • Jag hade sjukt ont i min rygg igår, men idag är det bättre som tur är.
  • Ansiktet är fortfarande torrt och läpparna är helt okej, dock tycker jag att ansiktskrämen från Maria Åkerberg gör underverk!
  • Mina ögonbryn känns äntligen bättre, alla finnar som dök upp under ögonbrynen har lugnat sig så inte hela ansiktet gör ont längre, tack och lov för det.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback