Min resa med Isotretinoin/Roaccutan

Dag 1 med Isotretinoin / Roaccutan

Jaha, då var den första dagen här! Var in på Apoteket och hämtade ut Isotretinoin idag och tog mina första kapslar när jag kom hem. Det apoteksbesöket var inte lätt alltså, blev nervös av tanken att hämta ut medicinen så jag var påväg ut därifrån tills jag skärpte till mig och faktiskt gick fram och hämtade ut den, haha..
 
Jag är ju så nervös över vilka biverkningar jag kommer få så 5 minuter efter jag tagit medicinen så tyckte jag att jag hade ont i ryggen och lite överallt. Känns som att jag kommer inbilla mig att jag har alla olika biverkningar.. Vi får väl se, jag hoppas på det bästa! Känns så himla skönt att äntligen börjat i alla fall, det känns som att jag äntligen inlett min sista fas i kriget mot finnarna, haha det var ju poetiskt, eller nåt. Vi hörs snart igen!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback