Min resa med Isotretinoin/Roaccutan

Dag 8 med Isotretinoin / Roaccutan

Jag mår bra, mitt ansikte mår däremot inte så bra. Så himla torrt, fast inte så det syns egentligen, förmodligen för att jag smörjer och grejar som en galning, men det är bara så otroligt stramt hela tiden och ingenting hjälper på det.. Min nya ansiktskräm kom inte idag, buhu. Hoppas på imorgon! :) Mina läppar håller sig fina, också förmodligen för att jag är hysterisk med läppceratet och Locobase, men jag hoppas på att det inte kommer bli värre heh.
 
Dock märkte jag idag att mitt torra ansikte inte riktigt ville gå ihop med min foundation i puderform, oväntat va? Det blev inte allt för fint och jag kände mig inte direkt nöjd när jag gick utanför dörren.. Jag hoppas på att ansiktskrämen från Maria Åkerberg ska göra saken lite bättre.
 
Tänkte att jag skulle lägga upp någon recension senare idag, men det kommer lite senare. Först måste jag ta tag i pluggandet! :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback