Min resa med Isotretinoin/Roaccutan

Dag 13 med Isotretinoin / Roaccutan

Ursäkta för den lite sega uppdateringen och avsaknaden av den där recensionen som jag lovade.. Jag har lite mycket att stå i just nu, men det kommer inom en snar framtid.
 
Jaha, och hur mår jag då? Jo men jag mår bra, tycker inte riktigt att något förändrats så mycket sen sist jag skrev egentligen.. Uppblossningen fortsätter och det kommer nya finnar lite här och där, mestadels runt och under ögonbrynen faktiskt, vet inte riktigt vad det beror på? Jag har aldrig riktigt haft några under ögonbrynen förut. I morse när jag tittade mig i spegeln så fick jag fick jag för mig att många små finnar/märken syntes mindre på kinderna. Har förresten fått typ tre nya finnar under örat haha, ont som fan gör dom... Skulle bli hemskt glad om det kunde sluta komma nya nu.
 
Jo just det, min nya ansiktskräm, Face Dream från Maria Åkerberg, är helt fantastisk! Den tar bort mycket av den där torra, stramande känslan i ansiktet och min mineralfoundation sitter som gjutet över den! Värd varenda krona även om jag tyckte den var lite dyr. Recension på den kommer också när jag hunnit testa den lite mer!
 
Ni som läser får ju gärna fråga eller säga till om det är något speciellt ni skulle vilja veta, jag hjälper mer än gärna till om jag kan! :)
 
Här är den, jag köpte den hos Skincity. Som för
övrigt skickade med massor av prover och andra
roliga presenter i paketet, blev väldigt glatt överraskad.


roas

Vad glad jag blev över att jag hittade din blogg. Jag påbörjade min roa-kur en vecka efter dig, så känns kul att ha hittat en person som är i fas med mig. De flesta bloggar jag hittat tidigare är gamla etc. Ang ryggen hade jag samma "smärta", var alldeles öm och väldigt trött första veckan. Läpparna är sjukt torra, ej ansiktet men antar att det blir det sen när jag höjer min dosering. Just nu känns det väldigt bra att ha påbörjat roa iaf o vi får hoppas att det är värt det :) Kämpa på, nu blir vi av med skiten!!

Svar: Åh vad roligt! Jag har också tittat lite efter bloggar som ligger i ungefär samma fas som mig, men inte hittat någon. Dock kommer jag inte in på din blogg, men det kanske är meningen haha :)
Jaha, hade du? Då kanske det var pga. medicinen jag hade ont i ryggen då, jag trodde nästan att jag inbillade mig eftersom det kom så snabbt. Just nu har jag dock fått ont i ryggen igen och är väldigt trött.. Vad använder du för produkter till dina läppar? Jag är precis tvärt om, ansiktet är sjukt torrt men läpparna är inte så farliga. Ja, det känns superbra tycker jag också, hoppas verkligen att det kommer fungera! :) Detsamma!!
minroaccutanresa.blogg.se

2013-11-21 / 01:18:37
BLOGG: http://roas.blogg.se
Roas

Förlåt för sent svar, men jag har låst upp bloggen nu. Försöker skriva en gång i veckan, så titta in om du vill!
Just nu använder jag försvarets hudsalva och decubal på dagarna och locobase på nätterna. Till ansiktet använder jag exuviance och la poche rosay. Än så länge funkar det bra med de produkterna :)

2013-12-09 / 20:09:57
BLOGG: http://roas.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback