Min resa med Isotretinoin/Roaccutan

Dag 7 med Isotretinoin / Roaccutan

Idag är det den sjunde dagen jag tar Isotretinoin, och nog fan märks det att jag är inne i behandlingen alltså, haha. Trodde inte biverkningarna skulle komma såhär snabbt som de gjorde, dock är det ju inga allvarliga biverkningar, men de vanliga som man läst om att alla har.
 
Mitt ansikte är väldigt torrt och jag längtar till min nya ansiktskrän från Maria Åkerberg kommer, förhoppningsvis imorgon!! Mandeloljan hjälper otroligt mycket, men den är inte tillräcklig, även Majik Coconut Revival Cream hjälper men är långt ifrån tillräckligt nu.. Jag får nog ta upp användandet av den krämen igen när jag är klar med behandlingen. Mina läppar har blivit lite torrare och de känns precis som innan behandlingen när jag inte hade använt lypsyl på ett tag (jag var beroende redan innan), och jag sitter nu med klet på läpparna hela dagarna haha. Locobase är min bästa kompis, hjälper så himla mycket!
 
Hade värsta rusningen av läsare igår, förstår inte riktigt varför? Fast det är ju kul såklart, men det kom så plötsligt, välkomna hit! :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback