Min resa med Isotretinoin/Roaccutan

Dag 10 med Isotretinoin / Roaccutan

Jag har inte jättemycket att rapportera egentligen, läget är ganska oförändrat.. Jag kom dock på att jag glömt skriva att jag har märkt av en mindre uppblossning faktiskt, de senaste dagarna har det varje morgon funnits några nya finnar där. Men egentligen så är det ju inte värre än det har varit förut, så det känns helt okej ändå. Däremot så har jag fått ovanligt många i/under ögonbrynen och även mellan ögonbrynen. Detta gör att så fort jag rör på ansiktet eller ögonbrynen så gör hela jäkla ansiktet ont, och detta är ju aningen frustrerande så de får gärna försvinna snart...
 
Idag har min ansiktskräm kommit, så jag ska snart kila iväg och hämta ut den, wiho! Den där recensionen som jag lovade i förrgår kommer idag under dagen, jag lovar! :)


Cissi

Hej! Kul att du bloggar om dina dagar med Iso! Alltid intressant att läsa andras upplevelser, vad de använder för produkter osv. Har själv nyligen börjat, kommer in på min fjärde vecka imorron och äter 30 mg än så länge. Tror jag får höja när läkaren ringer om svaren på blodprovet jag tog häromdan :)
Hoppas att allt går bra för dig!

Svar: Hej! Vad kul att du tycker det, och kul att du hittat hit! Jag blev så himla hjälpt både i mitt beslut att börja och vilka produkter jag skulle testa, så jag kände att jag vara tvungen för att förhoppningsvis vara en hjälp åt någon annan :) Vad skönt, hoppas att allt har gått bra för dig hittills!
minroaccutanresa.blogg.se

2013-11-15 / 23:39:26

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback