Min resa med Isotretinoin/Roaccutan

Dag 4 med Isotretinoin / Roaccutan

Dag 4, och hur mår jag? Jag mår bra, stressad som sjutton men det har ju inget med behandlingen att göra haha.. Jag har faktiskt lite ont i ryggen och vet inte vad det beror på, kanske en biverkning? Idag under dagen har jag känt att mitt ansikte har blivit torrare också. Inte så farligt egentligen eftersom det känns ungefär som förut när jag var uttorkad pga av alla olika produkter jag försökte använda till mitt ansikt. Men i och med att jag började använda naturliga, icke uttorkande produkter så har jag ju blivit så himla mycket bättre och idag märker jag att ansiktet återigen har blivit torrare och det känns ju sjukt drygt egentligen.. Men skönt att känna att det händer något på samma gång.
 
Läpparna har också känts aningen torrare idag, och då har jag ju haft tillfälle att testa mitt nya cerat under dagen, som jag skrev om igår. Och herregud, jag älskar det! Mina läppar är mjukare än någonsin och det känns så himla bra hur man verkligen känner att det går in i läpparna! Naked Lips Kokos, lägg det på minnet hörni!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback