Min resa med Isotretinoin/Roaccutan

Dag 2 med Isotretinoin / Roaccutan

Jag är inne på min andra dag av behandlingen nu och jag har faktiskt ont i ryggen, men det verkar ju väldigt konstigt att några biverkningar skulle komma redan andra dagen så jag får väl helt enkelt acceptera att jag är på väg att bli sjuk eller något... Annars har jag inte direkt märkt av någonting. Måste säga att det är otroligt skönt att slippa tänka på att undvika mejeriprodukter vid frukosten som man var tvungen att göra under behandlingen med Tetralysal. Nu kan jag dricka mitt kaffe med mjölk på morgongen utan att behöva tänka på vad klockan är, skönt!
 
För övrigt så måste jag säga att jag redan nu, efter ungefär två veckors användning av bara 100% naturliga hudvårdsprodukter, märker skillnad på mitt ansikte. Blev helt chockad i morse av att titta mig i spegeln och se att massor av röda märken (som inte är aktiva finnar) hade bleknat under natten. Tror faktiskt att jag får ge detta beröm till GW’s Majik Coconut Revival Cream som jag smorde in ansiktet med igår kväll! Jag lovar att jag ska skriva recensioner om dessa produkter jag testar inom en väldigt snar framtid, måste nog bara ge dem lite mer tid först innan jag öser beröm över dem. :)
 
Ska fixa fram lite bilder både från början av behandlingen och innan jag började använda de naturliga produkterna, det kommer snart! :)
 
Här är den fantastiska lilla burken som jag än så länge inte har något dåligt att säga om,
ni hittar den hos Garden Of Wisdom.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback